Lite härliga smycken!



Jag vill gärna visa allt vackert & nytt som fångats upp på vår resa, vill gärna berätta lite om visioner också, men vi tar det en annan dag, när det har tagit fler steg närmre verklighet! :)
Dessa smycken ovan är så galet snygga så det går inte ens att fånga med kameran, de är i skönt pressad plast & jättestora! :)

Har jag visat pallarna vi fått in förresten?... *skärper mig*...


Men visst är dom bara helt härliga i sin plastiga kaxighet! :)

Allt ovan & mer därtill finns här på anyhow.se! :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Stina

Det var väldigt mycket fina nyheter! Jag ska ta en närmre titt om ringarna finns i olika storlekar.

2009-06-28 @ 23:16:11
Postat av: Sandra

Åååh, jag såg dem hos Anayhow häromdagen. De ser till och med snyggare ut än vad jag hade tänkt mig. Min favorit är den guldiga - så snygg!



PS. Jag har tänkt på er, hoppas ni hade en superhärlig resa. PUSS!!!!!

2009-06-28 @ 23:24:40
URL: http://creativeactivity.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fina saker. Ha det bra!

2009-06-30 @ 23:11:55
URL: http://lovdesign.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh så fina ringar en sån får det bli!!

2009-07-03 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0