I jakten på det perfekta!



Jag kan fastna länge, länge på rena detaljer - jag granskar, frågar, klämmer, gör om, gör om igen osv osv...
Bilden ovan är ett sånt exempel - jag har lekt rätt länge med den bilden från Barcelonavistelsen!

Då förstår ni hur petigt det var i min värld när jag letade efter den optimala webshopsleverantören va?! :)

Så nu kommer här en varm rekommendation
Ni som tycker att trygghet, förståelse, säkerhet & snabba svar är viktiga när ni ska bygga en hemsida, en blogg, en webshop mm mm  - ja ni fattar , välj då gärna Wikinggruppen!
Pärlor helt enkelt!!! :)

Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Läcker bild!

Jag har förstått av andra som har webbutiker att just Wikinggruppen ska vara duktiga. Kul när man träffar så rätt för butikens utseende är det allra viktigaste!

2009-07-01 @ 13:57:34
URL: http://proforma.blogg.se/
Postat av: malo

Superhärligt foto, jag har aldrig varit i Barcelona.



Vad skönt att du är så nöjd! Kan inte vara helt lätt att hitta någon som förmår förmedla den känsla man är ute efter.

2009-07-02 @ 21:21:54
URL: http://maloblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0