Men så mycket tokvackert!

faglar

Egentligen behövs inte ett endast ord - men jag ville bara skriva att de 2 fåglarna som kallas Friendship Birds. Min äldsta vän E, den ena är din, i mitt hjärta i vilket fall! ;)


jul


...och trodde ni att jag va klar - så trodde ni FEL - men hörrni, vad säger man, linnesnören till paketen, handgjorda trävingar...

Granen däruppe - något liknande vill mitt öga njuta av här hemma!


klappar
och detta ovan - skulle passa mitt i högarna paket till många nära!
Mannen i mitt liv skulle tex få den stiliga ostskäraren, han lever sitt liv som en 100%-ig njutare så den är träffrätt, Magnetic wipe clean board längst ned är absolut underbar i sin design...

Vet ni, ni bara måste gå in & kika själva på Cox & Cox! Måste!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du får en fortsatt bra dag! =)

2007-10-29 @ 16:47:30
URL: http://Dressy.blogg.se
Postat av: Evasleva

oj! Jag blir alldeles rörd av de fina sakerna och de vackra bilderna, på sakerna :) Superfint! Måste in och kolla.

2007-10-29 @ 17:31:48
Postat av: Elisabeth

Felicia - detsamma!
Evasleva - visst var det en ljuvlig hög med vackert! Du gör absolut rätt i att titta in en stund! :)

2007-10-29 @ 22:08:29
URL: http://levaleende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0