Passion för Växthus!

Vi har, aningens oengagerat men ändå, letat hus i cirka 15 år och ännu bara prickat 2 vi möjligtvis kunnat tänka oss, varav det ena var en tomt :D... det andra hade ett sanslöst gulligt växthus med snickarglädje där jag visualiserade kristallkrona & korgstolar bland pelargoner & lerkrukor...
Så för att tillfredställa min växthuspassion så satte jag ihop ett collage - ren & pur njutning!...

v-hus1



Det översta heter Flora Greencube (ser ni regvattnet som samlats i kuben i mitten - fräckt!), det nedanför till vänster kommer från en trädgård nånstans i England, och den bredvid heter Solsidan...


MERA!!!... :D

v-hus2







Detta företag, Rexton, har så mycket vackert på sin sida så det nästan svämmar över!


Kommentarer
Postat av: loppran

Åh!
Jag älskar också växthus. Ibland vill jag ha ett hembyggt, charmigt hus gjort av gamla spröjsade fönster och ibland vill jag ha ett nyproducerat, gärna i svart eller mörkgrönt...och nu fick jag ännu fler begär-upplevelser, är det schysst??
:)
Vet du vad - den av oss som bygger ett växthus först bjuder den andra på kaffe eller ett glas vin därinne, OK?

2007-05-12 @ 20:08:30
Postat av: Elisabeth

Och NU bestämde jag mig för den där tomten, jag börjar lufta vinet :)

Är inte det du just beskriver bekymret nummer 1 med inredning - man gillar så jäkla mycket olika stilar & man måste genomjobbigt nog bestämma sig åt vilket håll man ska tippa...

2007-05-12 @ 23:27:41
URL: http://levaleende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0