På en konstig adress...

...underligt långt borta från _allt_ har några av de som arbetade på nu stängda ROOM i Göteborg öppnat en egen affär - kanonfräck lokal till bredden fylld främst med loungeinredning.
Deras hemsida som inte säger SÅ mycket finns här - men/och deras butik Axelsson & Co finns här...

Men NU kommer jag till själva grejen - de är bl a återförsäljare till Slettvol - ett norskt företag som satsat på att knorra till sina möbler precis sådär *grrr* läckert - jag har plockat ut några goa här nedan ;)...


slettvol






Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina soffor de har, precis sådär strama som jag gillar! Vet du något om kvaliteten och prisnivån?

2007-03-12 @ 11:11:23
Postat av: Elisabeth

Jag hoppas kvalitén är utmärkt för priset måste ha många år på sig för avskrivning ;)
Den övre - 1.80 lång ligger på ca 30´- men du, då ingår nästan alla kuddar *S*...

2007-03-12 @ 12:30:59
URL: http://levaleende.blogg.se
Postat av: Anna

Wow! Nåja, med en man som säger att han "betalar vad som helst för nästa soffa om det går att ligga i den" så... kanske... man kan leda in honom på den där sidan... *S*

2007-03-12 @ 13:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0