Det började med att jag såg dessa...


enormt suveräna & stämningsfulla bilder i förra veckan - men av en outgrundlig så la´ jag inte upp dom här lite snyggt till påsk, konstigt...
Men jag traskade in på denna stjärnas blogg för en stunds njutning igår igen - och titta här då!!!...

 

Men vad säger man när orden inte fångar det otroligt vackra?  Je suis très impose - tex, kanske, möjligtvis?! :)

Les Fifoles - heter bloggen... en bred variation av stil & smak tror jag kan finna stor njutning där en stund!


Ska jag kanske köra en - "skapa stilen" från produkter ur  anyhow.se  sortimentet nu, eller? 
Jo - nu kör jag! :)













mm mm mm :)


Kommentarer
Postat av: Susanne gustavsson

Du har en underbar blogg! Kraam Susanne

2009-04-15 @ 14:22:11
Postat av: linnea-maria

sjukt vackra saker. Äggkoppen i fil de fer är ju hur söt som helst! Ha det underbart /linnea-maria

2009-04-15 @ 16:12:29
URL: http://linneapalandet.blogspot.com
Postat av: Elisabeth, anyhow.se

Tack snälla Susanne!!! :)

Linnea-Maria - visst var den hur charmig som helst!

2009-04-16 @ 22:59:37
URL: http://levaleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0