Design är så grymt mycket...



Jag kan tänka mig att jag inte är ensam om att attraheras grymt av tex formen på diverse fordon - som de ovan... *grrr* Det två av dem har gemensamt är att de är italienare, jag borde plockat med en NY läcker Ferrari oxå känner jag nu...
Värdelöst vetande, men jag hade en gång en Bertonedesignad MChjälm - dä ni!!! *s*
Jag tror det är en Piaggio men glasklart är de övriga två, Ducati & Aston Martin..

MEN så skulle jag ta med ett flytetyg - och ramlade in på Wally som jag gjort här tidigare - ursäkta min upprepning - men det gick bara inte att lägga in en endaste bild så det blev en liten hög med - NJUTNING!!! :)



Wally!

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Jag blundar med ena ögat så att jag inte dör av ha-begär! ;-)

2008-09-21 @ 23:34:10
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Pathra - jag tycker du & jag har förtjänat en av varje, eller hur!!? :)

2008-09-23 @ 13:29:15
URL: http://levaleende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0