Kylie Minogue



Jag fortsätter med min australieniska vecka - och Kylie Minogue är Australien :)
Här har hon designat väldigt glammiga sängkläder för Victoria Linnen, *harkel* - vilket jag tror är ett engelskt företag, men jag hoppar över att vara knusslig... tror jag... :)
Det är nog lite vasst för kinden att möta en kudde med paljetter, men vad gör man väl inte för konsten?!
Här finns mer  och fler designers om ni vill se!

anyhow.se - kommer det rulla in lite nyheter under dagen - så kika gärna in en liten stund !

Kommentarer
Postat av: Proforma

Så jättefräscht och lagom glammigt!

Passar på att önska dig en riktigt Glad Påsk! Blåkulla nästa... har du putsat kvasten...?

2009-04-09 @ 14:00:04
URL: http://proforma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0