Edge Interiors - Rumsavdelarexperter!

edge1

Så enormt vackert det blir med rumsindelare/rumsavdelare - när man använder sig av RÄTT material!
Edge Interiors har nog gjort det till sin livsuppgift att separera på ett snyggt sätt med fräcka material...
Koziol som dessutom är deras design, här nedan är absolut jättevälkänt för oss alla sen tidigare - men ta ändå gärna en titt på deras hemsida - bilderna är till stor del riktigt genomsköna & gränssprängande!...

edge2

Jag har provat att göra liknande själv i större storlek med hjälp av silikon i en hög - det blev inte jättebra - men det blev! :)

Kommentarer
Postat av: lotten

ja är det här du är, din rackare, jag har spanat efter dig! tack min sköna för alla fina ljuvliga saker, jag återkommer! vi höres, kul att se din blogg, wow vad proffsig, supper duper! kram lotten

2008-02-07 @ 23:06:49
URL: http://lottensvita.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Lotten - du är bara SÅ enastående genomgullig!!!

2008-02-10 @ 17:16:37
URL: http://levaleende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0