Liberty of London.

liberty

Rubriken ger mig rysningar - Liberty of London!

Kärleken till vackra, vackra Liberty & då främst våningen med alla tyger började när jag va sisådär 7 år och på semester i London, redan fullt övergalet intresserad i inredning och då & där övertygade mamma om att jag knappt kunde överleva om jag inte fick det där paisleymönstrade tyget som jag stod & klämde på.
Jag fick det - och många fler har det blivit i livet - kika in på deras sida och LE vettja, för detta jag tagit in som exempel är just endast fjuttiga exempel! :D



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur att du fick tyget så du överlevde! :-D :-D Sååå sött!

2007-12-10 @ 22:31:41
URL: http://creativeactivity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0