Snyggaste borden!

Detta har jag konstigt nog helt missat i mitt designnjutarliv - men en av mina goaste polare, Sandra visade mig detta som ett tänkbart alternativ i sitt hem - men kolla, kolla bara - och njuuuut - även ni som sett det förrut...

bordet

och kolla benalternativen...

Finns att köpa här och det är Morten Voss som designat det redan 1994, det är alltså föregångaren till alla svajjiga efterhärmningar man sett... satt just & klurade på vilket betongbord som kom först, svenssonbordet i design av Johan Forsberg, eller detta ovan, vem sprängde den gränsen?







Måste få visa ett till galet vackert betongbord när jag nu är inne på ämnet...

bord3

Per Ranch heter den gränsskridande kreativa deignern och här är hans hemsida...






Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser du?? Vi är inte bara snygga, vi har god SMAK också!!! ;D ;D

Det andra bordet där var ju också ruskigt vackert!

2007-04-11 @ 22:54:09
Postat av: Elisabeth

Vissa... ja, de har bara ALLT!!!... *nickar i febrilt samförstånd*... ;)

2007-04-12 @ 16:36:05
URL: http://levaleende.blogg.se
Postat av: Kimlotte

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-10-16 @ 09:26:30
URL: http://kimlotte.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0